- síť 6 prodejen a e-shop se sportovními potřebami
- provozovatel Ski areálu Kouty
- přes 50 stálých zaměstnanců
- roční obrat v desítkách milionů Kč
- spolupráce odstartovala v listopadu 2016
Helia TRADE se specializuje na prodej a servis převážně lyžařského a cyklo vybavení, provozuje Ski areál Kouty včetně několika ubytovacích zařízeních nebo organizuje sportovní eventy. Jeho výzvou je hlavně sezónnost, a s tím vším mu už od roku 2016 prostřednictvím webdesignových, programátorských i marketingových služeb pomáháme.
Po technické i obsahové stránce zastaralý e-shop jsme přebudovali do funkčního řešení, které umožňuje efektivní výkonnostní marketing. Přibylo množství (nejen SEO) obsahu, web je přehlednější, lépe sbírá kontakty a zvýšila se i přesvědčivost k nákupu.
S firmou FEO jsme navázali spolupráci v rámci realizace nového webu, s novým řešením a funkčností jsme velice spokojeni. Průběh realizace a celková koordinace byla plynulá a v řádném termínu.
Brzy po nasazení nového e-shopu se zvýšil konverzní poměr a došlo k překročení rekordní hranice obratu. Pozitivní přínos redesignu webu i správný směr při správě online kampaní jsme si potvrdili také 136 % zvýšením obratu oproti stejné sezóně předchozího roku.
Společným marketingovým cílem je maximalizovat obrat e-shopu i pomáhat zvyšovat tržby prodejen Helia Sport. A to za předem daného rozmezí PNO (podíl nákladů na obratu), které je pro každou sezónu jiné.
Spolupráci jsme rozvinuli i o marketingové služby z důvodu kvalitního IT zázemí firmy FEO. Po dobu naší spolupráce jsme zvýšili výkon e-shopu, což bylo naším společným cílem.
Online marketing ale u nás není jen o podněcování lidí k nákupu a správném cílení. Kampaně přizpůsobujeme kapacitě skladů, hlídáme přiřazování EAN kódů k produktům, komunikační strategie navrhujeme podle různé výše marží nebo vyhodnocujeme konkurenceschopnost značky při analýzách sortimentu. Je toho ale ještě mnohem více
Protože držíme stanovené PNO i meziroční růst, dostali jsme důvěru do kampaní investovat bez předem daných limitů a rozšířili tým na pět specialistů. Důsledkem je vyšší obrat a nová vylepšení napříč online i offline kanály, kde nyní zodpovídáme za:
Navíc při tom využíváme řadu rozšiřujících nástrojů, které nám pomáhají lépe využívat data a zpřesňovat podle toho kampaně. K našim oblíbeným patří např. Bidding Fox Elements, Marketing Miner, Cenový automat nebo nástroj na úpravu feedů Mergado.
Spolupráce s Helia Sport je velmi intenzivní. Kromě každoměsíčních schůzek jsme spolu po většinu roku v kontaktu až na denní bázi. Klient má možnost napřímo konzultovat se specialisty, díky tomu nedochází k průtahům a můžeme reagovat i na akutní potřeby.
Jsem ráda, že se nám s Helia Sport podařilo postupně vybudovat otevřený vztah založený na důvěře. Každý měsíc se s panem Tomášem Hrbáčkem potkáváme klidně i na tříhodinových strategických schůzkách. Řešíme reporty, výsledky analýz a hlavně nové příležitosti k růstu. Máme při tom volnou ruku a vrací se nám to ve výsledcích.
Budoucí příležitosti vidíme v UX vylepšování, kde chceme např. redesignovat a rozšířit filtraci produktů. Plánujeme také vývoj rezervačního systému pro ještě větší využití potenciálu z propojení kamenných prodejen s e-shopem.
Spolupracujeme spolu již od roku 2016 a nemáme potřebu hledat jinou agenturu z důvodu kvalitního poradenství a komplexností jejich nabízených služeb.
Příběh spolupráce s Helia Sport píšeme v době rozšíření nemoci COVID 19. Nevíme, jak tato nečekaná situace ještě zamíchá s připravovanými plány, ale i v této krizi přizpůsobujeme nabídku sortimentu nebo marketingový obsah tak, aby byl pro zákazníky lákavý a udržoval cash flow.