- Klademe důraz na funkčnost.
- Rozhodnutí stavíme na datech.
- Využíváme přístupů HCD a design thinking.
Při vylepšování webů nestřílíme naslepo. Každá změna vychází z výzkumu, hypotéz a datových podkladů například z Hotjaru nebo Google Analytics.
Obsahuje testování použitelnosti a také uživatelský výzkum pro odhalení pravé příčiny problémů.
Společně určíme pořadí, ve kterém bude nejvýhodnější při změnách postupovat.
Koukneme se, na jaké překážky naráží při práci s vašim webem reální uživatelé.
Návrh řešení zjištěných problémů pomůže k tomu, ať se spokojeností uživatelů rostou také vaše zisky.
Od cílové skupiny uživatelů se dozvíte odpovědi na otázky jako:
Při analytice využíváme třeba nástroje Hotjar nebo Google Analytics.
Pravidelně pro vás připravíme report v Google Data Studio s popisem vývoje situace.
Tato metoda ověří, kterou ze dvou možností uživatelé preferují a která generuje lepší zisky.
Budete potřebovat min. 200 konverzí za měsíc. Při menším počtu je vhodnější třeba uživatelské testování.
Líbí se mi, jak je celá UX změna vedena analytickým přístupem. Návrhy FEO testuje a mě jako klienta se snaží přesvědčit, ať se nespoléhám na hypotézy. Zároveň kladou důraz na postupné změny e-shopu, aby se na ně zákazník dokázal přirozeně adaptovat a přijal je pozitivně.
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...