- Komplexní analýza webu ke zvýšení finanční výkonnosti.
- Doporučení vždy vychází ze zjištění od vašich zákazníků.
- Naplánujeme kroky vedoucí k prokazatelnému zlepšení.
Když na stránky posíláte lidi z placené reklamy, je důležité, aby se vám tato investice vracela v maximální možné míře. Audit použitelnosti pomůže odhalit příčiny problémů, díky kterým je možné zvolit nejlepší postup ke zvýšení výkonu a spokojenosti návštěvníků. Audit je vhodný jako první krok před vylepšováním webu, případně jeho redesignem.
Bez faktů a dat jsou rozhodnutí postavené na pouhých odhadech. Pro správné řešení problémů spojených s byznysem je však klíčové znát také problémy a potřeby uživatelů webu, proto získáváme informace přímo od nich.
Návštěvníci mají na vašem webu různé úkoly, které se snaží vyřešit. My zjišťujeme, které části stránky jim při tom pomáhají a které jim to naopak stěžují. Při auditu proto získáte šanci otevřeně a bez cenzury vidět a slyšet jak uživatelé používají váš web a jak přitom přemýšlí.
Líbí se mi, jak je celá UX změna vedena analytickým přístupem. Návrhy FEO testuje a mě jako klienta se snaží přesvědčit, ať se nespoléhám na hypotézy. Zároveň kladou důraz na postupné změny e-shopu, aby se na ně zákazník dokázal přirozeně adaptovat a přijal je pozitivně.
Známe různé metody pro hledání řešení problémů. Neexistuje pouze jedna správná cesta, pro každý web může být efektivnější něco jiného. A my vám pomůžeme vybrat to nejvhodnější pro vás.
Brief je zejména o poznávání se. Bude nás zajímat vaše vnímání problematických míst na webu, které chcete změnou vyřešit. My vám zase představíme blíže sebe, naše postupy a způsob práce. Určíme si také role a odpovědnosti v následujícím procesu.
Následuje návrh konkrétních metod výzkumu a upřesnění termínu a cenové nabídky.
Platba zálohy za audit webu.
Data získáváme od reálných zákazníků a doplňujeme je také o poznatky z webu, které zjišťujeme třeba pomocí nástrojů Google Analytics nebo Hotjar. Informace získané ze všech výzkumných metod pak vyhodnotíme a definujeme vhledy do chování uživatelů webu.
V průběhu workshopu vám odprezentujeme zjištěné problémy a jejich příčiny. Společně pak problémům určíme prioritu dle náročnosti a přínosu jejich vyřešení. K prioritním problémům si definujeme tzv. designovou výzvu, která nám pomůže rozšířit obzory a najít nejlepší možné řešení.
Aby měl audit opravdu smysl, je potřeba uskutečnit i navazující kroky k řešení zjištěných problémů. My se postaráme o to, aby další cesta byla co nejsnadnější a nejpříjemnější, proto budeme celý projekt řídit a posouvat.
Počítáme s tím, že náklady na vylepšování se časem vrátí a odrazí se mimo jiné v ještě lepších výsledcích marketingu. Zákazníci, které na web z kampaní přivedeme, totiž snadněji nákup i dokončí.