- e-shop lumax-nabytek.cz a showroom v Olomouci
- roční obrat v desítkách milionů
- marketingová spolupráce trvá od května 2019
LUMAX-nábytek nabízí široký sortiment sedacích souprav a nábytku pro různorodou skupinu zákazníků. Když nás oslovili kvůli marketingové spolupráci, věděli jsme, že pro splnění vytyčených cílů musí vložit do kampaní až 7x větší kredit, než byli zvyklí. Zkusili to. A hned následující měsíc jsme společně zažili první úspěch.
Potřebovali jsme změnu. Vnímali jsme, že naše firma má potenciál, ale dřívější reklamní agentura nás zbytečně omezovala. Dostali jsme doporučení na FEO a po prvních schůzkách jsme nabrali dojmu, že to bude to pravé. Těch pár procent pochybností se brzy rozplynulo.
Připravovali jsme LUMAX-nábytek na to, že konverzní poměr a PNO (podíl nákladů na obratu) se může o něco zhoršit, ale v konečném důsledku vydělají více. Nás samotné překvapilo, že se nakonec obě metriky naopak ještě zlepšily.
S každým novým měsícem spolupráce se výsledky zlepšovaly a tím rostlo i naše očekávání. To platí až dodnes.
Brzy po začátku spolupráce jsme pro LUMAX-nábytek pokrývali téměř celé spektrum výkonnostního marketingu. Nástroje, které k tomu používáme, jsou třeba Google Ads, Sklik, Google nákupy, Heuréka, Zboží.cz a Favi. Postupně jsme přidali i e-mail marketing a SEO. Daří se nám držet nízký podíl nákladů na obratu a vysoký konverzní poměr.
Líbí se mi, že díky výkonnostním kampaním si můžeme navíc otestovat, jaké zboží je nejvíce žádané. Díky tomu víme, u kterých produktů má smysl věnovat více času na tvorbu popisků, promování na sociálních sítích nebo u jakých značek rozšiřovat nabízený sortiment.
Kampaně průběžně optimalizujeme, rychle zavádíme novinky od Google Ads, Sklik i ostatních systémů a hledáme nové příležitosti k vylepšování. Nově jsme začali využívat např. PPC Bee. Přibližně 200% nárůst obratu při prvním meziročním srovnání hezky potvrdil, že jdeme správným směrem.
Díky FEO jsme dosáhli hlavně výrazného růstu obratu i konverzí při nízkém PNO. Osobně za velký úspěch považuji i vysokou úroveň komunikace. Je rychlá, můžu zavolat kdykoliv a potkáváme se každý měsíc na schůzkách, z kterých si vždy odnáším nové podněty…
Samozřejmě někdy ty kampaně nenesly hned takové výsledky, jak jsme očekávali. Společně jsme ale provedli nějaké změny a pak to fungovalo ještě lépe, než jsme si původně mysleli. Potřeba je vždy práce na obou stranách – rovná práce naše i FEO.
Při optimalizaci marketingových aktivit úzce spolupracujeme s klientem. Osvědčilo se nám např. propojení se zákaznickým servisem, kdy jsme zjistili zájem zákazníků o vzorníky, o kterých jsme dali vědět přímo v kampaních. Možná drobnost, ale s dobrými výsledky.
Spolupráce s FEO nám pomohla změnit uvažování o firmě. Na velkých kampaních jsme si vyzkoušeli, že vynaložené náklady se nám několikanásobně vrací. Získali jsme proto odvahu více investovat i do dalších oblastí.
Naše spolupráce s LUMAX-nábytek ještě nekončí. I nadále budeme usilovat o růst značky, o podporu a o maximalizaci přínosů. Jsme rádi, že to tak nevnímáme jenom my, ale také klient společnou budoucnost očekává s radostí.
Těšíme se na další spolupráci. Rozumíme si a víme, do čeho jdeme. Věříme, že se budeme dále vzájemně pozitivně ovlivňovat a společně rozvíjet.