Filtry pro Sklik
Tým kolem Skliku nás poslední dobou zásobuje příjemnými zlepšováky pro orientaci a filtraci v sklikových kampaních. Naposledy nás potěšil právě přidáním filtrů v beta testování.
Po týdnu testování můžeme s úlevou říct, že se jim filtry povedly. Z původních obav z rychlosti filtrování, aktuality dat atp. nakonec vyšel Sklik vítězně. Filtrace není úplně okopírována od Google, což rovněž vítáme.
Co tedy můžeme a na jakých úrovních filtrovat? Prakticky všechno! Můžeme si přehledy vytvářet na úrovních účtu, kampaní i sestav. Můžeme pracovat se samotnými reklamami i klíčovými slovy. Zkrátka se vším, co pro kontrolu kampaní potřebujete.
Reklamní systém Sklik od Seznam.cz se tak zase o krok přiblížil AdWordsu od Google a ukazuje, že jde správným směrem. Doufejme, že se brzy dočkáme jednoduššího systému nastavování kampaní přímo v rozhraní. Také bychom uvítali kopírování sestav a nejen inzerátů jako dosud.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...