Jak jsme vyhráli Sklik výzvu o nejlepší produktové inzeráty
Výzvy Seznamu pravidelně sledujeme. Když se na konci minulého roku objevila Sklik výzva o nejlepší práci s produktovými inzeráty, hned jsme věděli, že u toho nemůžeme chybět.
Do soutěže jsme se přihlásili s projekty Happypet a 4Kids, které hýčkají naši PPCčkaři Petr a Lukáš. Oba brandy patří mezi větší hráče ve svém segmentu a správná struktura a optimalizace kampaní je tu nutností.
Právě umění správně strukturovat a optimalizovat kampaň, aby přinesla vytoužené výsledky, měla výzva prověřit.
Výsledek nás nemohl potěšit více. Ze všech ověřených agentur a freelancerů, kteří se do soutěže přihlásili, to byly právě naše projekty, které Seznam vyhodnotil jako nejlepší.
Jak konkrétně jsme s účty pracovali, jakou v nich zvolili strukturu a podle jakých parametrů optimalizujeme si můžete přečíst buď na blogu Seznamu, kde jsou obě „případové studie“ zveřejněné nebo je zvlášť prezentujeme i na našem blogu. Pokud vás zajímá případovka 4kids, najdete ji zde, o práci s kampaněmi Happy pet si můžete přečíst zde.
Děkujeme Seznamu za přípravu výzev a těšíme se, že se v budoucnu zase nějaké zúčastníme.
Pokud chcete, abychom se starali i o vaše kampaně, napište nám.
Příště můžeme vyhrát soutěž třeba i s Vaším projektem.
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...