Vaše značka, vaše budoucnost aneb budování brandu se Seznam.cz
Akce Vaše značka, vaše budoucnost se konala v krásných prostorách na hradě Špilberk. S lokací se Seznam opravdu vytáhl. Sál byl nabitý přednáškami, které měly společný cíl, budování brandu (značky) jako takové. V přednáškách se objevily zajímavé informace o různých formátech obsahových reklam na Seznamu. Přes nativní obsahové kampaně až po hry v HTML5. Ale nechyběla ani zmínka o cookies a legislativních změnách v podání Jakuba Novotného.
Nejvíce jsem se těšil na Miroslava Matějku, který představil moderní grafiku od Seznamu a ukázal, co všechno dokáže Seznam vytvořit. Nejdřív nás však přenesl o 20 let do minulosti. Domovská stránka seznamu před dvaceti lety byla o hodně jiná než dnes, byl na ní například pouze jeden reklamní banner, a to v rozměrech, které by pomalu nestačily na dnešní mobilní prohlížeče. A přesto fungoval! Ale minimálně jsme všichni docenili, že změny v designu a grafice, přestože na všechny novoty ze začátku většinou nadáváme, mají viditelný výsledek a posouvají seznam i jeho klienty dopředu.
V této přednášce jsme si prohlédli klíčové projekty Seznamu, včetně ukázek jejich práce. Pokud si chcete také prohlédnout bannery z dílny seznamu, naleznete je zde. Ukázka reklam například na Algidu svým kreativním humorem dostala každého posluchače.
Kreativita je klíčem úspěchu, takže se nám líbilo představení bannerů s herním enginem. O tom, jak moc může být návyková hra nás předsvědčil i jeden hráč, který chtěl být na prvním místě s cílem si vyzkoušet elektrický automobil škoda ENYAQ na 10 dní, ikdyž jedno elektrické auto doma má, ale patrně od jiné značky.
Zkuste si i vy herní banner.
Chcete pomoci s kampaněmi na Seznamu?
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...