Produktové inzeráty ve vyhledávání Seznam.cz jsou nyní dostupné pro všechny e-shopy
Jak už jsme Vás informovali v jednom z našich zářijových článků, Seznam.cz se rozhodl rozšířit možnosti inzerce pro e-shopy tím, že integroval jejich nabídku přímo na stránku svého vyhledávače. Jako zdroj dat využívají databázi Zboží.cz a díky tomu jsou produkty vždy aktuální a není tak nutné zadávat klíčová slova a psát inzeráty.
Během testování došlo k několika vylepšením. Byl například upraven aukční model, který více reflektuje reálnou konkurenci a je tak pro inzerenty výhodnější. Také byl omezen počet zobrazení inzerátů jednoho inzerenta na 4 produkty. Seznam.cz ale bude dále s tímto počtem experimentovat.
Ve fázi testování se zkoušely různé varianty počtu zobrazení produktů na jedné stránce. Nakonec se produktové inzeráty můžou zobrazovat s jedním až šesti produkty. Mezi další vylepšení patří lepší grafika inzerátů, zlepšení relevance k hledanému dotazu nebo plná podpora autotagging.
Nyní jsou Produktové inzeráty, po měsíčním testování, k dispozici všem e-shopům!
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...