Služba Sklik nově inzeruje na homepage Seznam.cz
Obsahová síť je opět rozšířena! Může za to nový prostor pro inzerci na nejnavštěvovanější stránce českého internetu Seznam.cz. Řeč je o domovské stránce, přičemž reklama je umístěna přímo pod přihlašovacím oknem do e-mailové schránky. Inzerentům se tak otevírá možnost oslovit velké množství potencionálních zákazníků, kterých denně na homepage Seznamu zavítá v průměru více než 2,5 milionu.
Reklamní prostor bude rozdělen na dvě části. Jednu část využije Sklik.cz, druhou služba Seznam Tip. Tyto dva inzertní prostory od sebe na první pohled nerozeznáte, pro zadavatele reklamy je však mezi nimi zásadní rozdíl. Zatímco Sklik.cz umožňuje cílení na uživatele, kteří již v minulosti navštívili stránky daného inzerenta (tzv. Retargeting), Seznam Tip (označen slovem „Tip“) přidává možnost zobrazení dalších nabídek v kategorii (v boxu vlevo dole). Sklik inzerce ostatní nabídky neposkytuje a je označena slovem „Reklama“. Narozdíl od Seznam Tipu zobrazuje celkový náhled stránky, na kterou odkazuje.
Veškeré inzeráty prochází ručním schvalováním, přičemž je doporučeno začít inzerovat s vyšší nabídkou CPC než na ostatních serverech reklamní sítě Sklik. Důvodem je pochopitelně vyšší zájem a konkurence. Seznam.cz opět ukázal, jak snadno využít potenciál obsahové sítě a zvýšit tak podíl inzerce Skliku.
Přijde vám tento krok zajímavý? Využijete jej?
Zdroj: Seznam blog
Vybrané příspěvky
Sdílíme své
know-how
Inspirujte se články našich specialistů nejen z oblastí UX, SEO a marketingu...